27. april 2008

Ønskeliste

Ja, då nærmar tida seg; tida for at eg blir gammalmyndig.. 21 år.

Og for å gjere eventuelle spørsmål om kva eg ønskjer meg lette å svare på, tenkte eg at det kunne vere greitt å lage til ei liste; ein oppdatert versjon av julelista mi:D

Dette er ikkje ei liste med ønske i prioritert rekkefølge, men ei samling ønske eg har;)

 - Isskei
 - Brettspelet "Ticket to Ride"


 - Utviding av kortspelet Bohnanza - NB: MÅ vere i tysk utgåve!!!
 - Kortspelet Ligretto
 - Pengar - alltid greitt å ha!
 - Brev/ kort i posten:D
 - Boka av Ingrid Espelid Hovig: "365 sunne middager på en halv time"



Framhald følgjer kanskje... :D

2 kommentarer:

  1. Genialt me ønskelista:D:D

    SvarSlett
  2. GRATULRE solveig! HURRA FOR DEG! Håpe du får alt på ønskelista + litt te, og at Gud velsigne deg med en bråte med sol og ei pause fra eksamenslesingen...

    Stor bursdagklem fra Sine

    SvarSlett