1. april 2008

Forelesning om barnebøker

→ Yey, fekk til å lage pil. Gøy!

→ Ja, ja... Barn og gleder og sånt...

→ Elles går jo livet sin gang.

→ Påskeferien: Leiren var kjekk; 28 deltakarar og seks leiarar. Fekk tid til å besøke bestefar, der vi møtte eine onkelen min òg, og tanta til JB, så det var òg kjekt:) Då leiren var ferdig, i 12-13-tida tysdagen, reiste eg og JB til Kråkenes att etter å ha vore innom aldersbustadane og helst på bestefar og tanta til JB (som arbeider der) endå ein gong. Kjekt.

Onsdagen slappa vi av, for det meste. JB reiste til Vik att om kvelden, og eg pakka. Torsdag morgon reiste vi til bestemor, og kom fram dit rundt 17. Fredagen reiste mamma, pappa, PK, JE og AM på skitur. Eg, bestemor og Bergsvein reiste til Øre Kyrkje og gudsteneste der. Då vi kom heim att skreiv eg litt på dramaoppgåva vi skal skrive etter barneteaterførestellinga "Hjalmar" (sjå tidlegare innlegg), før eg hjelpte bestemor med middagen; Kalkun. Det var veldig godt og eg åt det for første gong:)

På laurdagen kom to av søskenbarna frå pappa på besøk, med fire av tremenningane mine. Kjekt å få helse på dei òg. Søndagen gjekk med til gudsteneste i Øre Kyrkje, der eg møtte ei av kjenningane mine frå kullet som gjekk før meg på BiG, aure til middag, litt pakking og speling av Flåklypa Grand Prix på pcen (noko det for så vidt var ein del av tidlegare i helga òg:D).

Måndagen var det store reisedagen. Vi reiste frå bestemor 9.20 og rundt midnatt var eg tilbake på Breistein, etter å ha vore innom Stryn, Kråkenes, Balestrand og Vik. Litt av ein rundtur!

→ Etter ferien har no dagane gått.. undervisning om Det Gamle Testamentet; skapingsforteljinga, syndefallet, storflaumen, tårnet i Babel og fedrehistoria... og undervisning om biletbøker

→ Yey!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar