9. desember 2007

Juleønsker - ønskeliste

Etter modell av Anders og ønske av Christine og tanke om at det kan vere greitt å gjere for andre enn ho, har eg bestemt meg for å legge ut ei lita ønskeliste. Eg vil få presisere at lista ikkje er i prioritert rekkefølge. Slik struktur har eg ikkje på ønska mine at eg kan klare det...

Eg ønskjer meg:
  1. Ei god og fredeleg jul
  2. Flaxlodd - for spenning i kvardagen
  3. Bibelveske - for å gjere slitasjen noko mindre
  4. Ny bukse - altså: gåvekort er ein fin ting;)
  5. Brettspelet "Ticket to Ride"
  6. Utviding av kortspelet Bohnanza - NB: MÅ vere i tysk utgåve!!!
  7. Pengar - alltid greitt å ha!
  8. Yak-okse!
  9. Julekort frå vener og kjende, i posten!
  10. Frimerke - til bruk...
  11. Eit tre i Israel :)
  12. Snooop - nesten det beste som finst
Dette er ei mellombels liste. Det kan vere at her kjem oppdateringar i etterkant, så følg med, følg med:)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Surfet etter meg selv (jeg vet, jeg vet) og fant bloggen din. Og krukken min.
    Jeg burde vel ta meg en tur bort på skolen for å dem.:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt då, at du stakk innom:)
    Korleis går det med deg?

    SvarSlett