18. april 2006

Første skuledag etter påske

Yes, då var første skuledag etter påske unnagjort... Vi starta friskt med to timar fysikk, der vi fekk utlevert ikkje mindre enn FEM eksamenssett... Det gjorde oss så oppmuntra og ivrige... eller ikkje.. Ja, ja.. Vi heldt eigentleg berre fram der vi slapp før påskeferien, og eg hang vel sånn greitt med i dei fleste faga, med unntak av mattetimen. Eg har gått glipp av ein del timar der, grunna eit to dagars speleoppdrag og ei utsett prøve. I det siste har ikkje arbeidsinnsatsen min vore på topp... slit litt med dårleg motivasjon, og gledar meg MYKJE til eg er ferdig med dette siste året på Hafstad VGS...

I tillegg til skulen, har eg i dag fått meg ein rask tur heim, til avislesing og middag (veldig god middag, faktisk:) pinnekjøt; restar etter påskedagsmåltidet, så takk til mamma!), før mamma og barna i familien reiste til (-bake for min del) Førde. John Eivind, den yngste broren min på 12 år, skulle på trekkspeløving kl. 17, og kl. 18 var det Tysdagsklubb, ein barneklubb for barn i alderen 2 til 12 år. I dag var det eg som leia oss gjennom den timen Tysdagsklubben varer, og vi kosa oss med filmandakt, synging, leirinformasjon, perling, innebandy og til slutt gode kaker og bollar Bedehusforeininga hadde laga til til oss i dag. HERLEG!!

Til slutt, det vil seie ca 19.05, var eg på øving på Kulturskulen her i Førde. Spelte nydeleg musikk, først to trioar, av komponistane Quantz og Mozart, saman med læraren min, Jan Tufteland, og ein medelev, Marte, og deretter ein duett, komponert av Kuhlau, saman med Jan (etter at Marte var gått). Vakker musikk! (Iallfall nydeleg komponert! Kor nydeleg musikken er avhenger jo litt av kven det er som spelar... for min del var det mykje nytt i dag, så nokre gonger gjekk det jo litt over stokk og stein.. men, men:))
I morgon er det skrivedag i norsk sidemål. Skal skrive ut frå eit ressurshefte om globalisering... vel, tida vil vise korleis det går.. men eg har friskt mot:) Norsk er vel det faget eg er støast i for tida, trur eg:)

Inntil vidare, folkens: Ha ei flott veke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar