21. april 2006

Aweee! Eg er blitt russ:)

Ja, og så var tida inne. I går var det russeslepp, og uniforma er klargjort og påført:) Vart ganske fin til slutt:) Eg har til og med utført min første russeknute, i det eg bada i elva etter gymmen. Knuten var å bade før 1. mai, og for det får eg ein ispinne i russelua:) Moro:)

Må jo seie det at eg ikkje er så veldig tilhengar av dette festehysteriet rundt russefeiringa. Synest det må vere vel så kjekt å finne på sprøe ting i edru tilstand! Så det er det eg har tenkt å gjere, og innan rimelege grenser sjølvsagt. Har ikkje tenkt å gjere skade på meg heller, og når ein tek i augesyn alt det andre eg er nøydd til å bruke tida mi på i russetida, så er det nok forståeleg at russefeiringa mi ikkje kjem til å vere den mest prioriterte saka... Satsar heller på å feire når eg er ferdig med eksamen og sommarferien er i full gang. Det er då festen begynner.

Inntil den tid, må eg nok slite og streve for å komme gjennom resten av skuleåret. I går hadde eg prøve i historie, noko som heldigvis gjekk betre enn forventa. I dei to siste timane i går og dei to første timane i dag, såg vi i norsk eit teaterstykke, Semmelweiz, av Jens Bjørneboe. Stykket var ein del av pensum, men likevel ganske interessant. Det kan i alle fall ikkje skuldast for å vere kjedeleg... Det handla om dokteren Semmelweiz som på 1800-talet fann ut at grunnen til at så mange kvinner døde av barselfeber, var at studentane som behandla dei ikkje vaska hendene sine mellom obduksjonsrommet og fødestova, og på den måten førte smitte med seg. Denne mannen hadde ein voldsom kamp mot medisinske professorar som påstod det ikkje var sanning i påstandane hans, sjølv om alt peika mot at Semmelweiz hadde rett og alle andre feil. Eit til dels voldsomt stykke... og slett ikkje kjedeleg.

Elles starta vi å øve på marsjar på korpsøvinga i går. 17. mai er ikkje lenger unna enn at vi treng tida til marsj- og marsjeringsøving. Så neste torsdag skal vi ut å gå:)

Ja, du verda, tida går...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar