12. november 2007

Leir på Teigen!

I helga som gjekk var eg og JB på rundtur i Sogn og Fjordane, iallfall i Sogn...

Målet var Teigen, leirstaden der eg reiste på leir som liten, ein idyllisk plass eit stykke frå Eikefjord, midt mellom Førde og Florø i Sunnfjord. Der skulle vi vere med som leiarar på B-tween-leir, leir for barn i alderen 6.-9. klasse.

Vi kom fram dit til slutt, men vegen vart lengre enn først rekna. Vi måtte nemleg innom Vik på vegen, for å legge om til vinterdekk på bilen til JB, noko som plutseleg ikkje blir så lett når Vikafjellet er stengt! Typisk nok oppdaga vi ikkje akkurat den vesentlege detaljen før vi var på Vinje, der ein svingar av mot fjellet, nesten to timar frå Bergen... Og då synest vi det var for gale å snu tilbake att.. Så vi køyrde rundt og tok den andre vegen ein kan ta når ein køyrer til Vik frå Vinje; om Gudvangen, Lærdal, ferja Fodnes - Manheller, Kaupanger, Sogndal og ferja Hella - Vangsnes. Snakk om omveg! Turen som skulle ta to timar og eit kvarter, tok plutseleg nærare seks timar...

Men vi fekk ein herleg pitstop i Vik, og faren og eldste broren til JB var utruleg greie og la på vinterdekka, så eg og JB kunne slappe av inne så lenge. Det gjorde godt!

Så la vi i veg att, plukka opp brørne mine (PK skulle vere leiar og JE deltakar) og ei til (som òg skulle vere med som leiar) i Førde, og susa til Teigen, dit vi kom omtrent tre og ein halv time for seint...

Det vart ei slitsom helg, trass i at der var omtrent ein leiar per deltakar. Søvn vart det mindre av, og tankane mine gjekk både til bibeltimane eg heldt og til planlegginga av praksisen eg starta på i dag. Eg var og er sliten, og planlegger å legge meg snart. Som tidlegare sagt: Søvn er viktig!!!

2 kommentarer:

  1. Hei Solveig, er ei stund siden nå! Ser ihvertfall at det er altfor lenge siden jeg sjekka bloggen din sist! Grøsser med tanke på edderkopper, så skjønner godt din skepsis til "leieboerne"... Men å putte dem i fryseren var forsåvidt en ganske genial idé :)

    Ellers virka det som en veldig lang omvei til leir ja, men dere kom ihvertfall fram! :)

    Hvordan går det ellers? *klem fra meg til du*

    SvarSlett
  2. Joda, det går jo for så vidt fint... Men må levere ei mappeoppgåve måndag i pedagogikk, og det er litt stress...

    SvarSlett