10. juli 2009

Mykje og mangt kan skje

No til dømes sit eg og JB og ventar på NAF. JB meldte seg inn i natt rundt 1, og heldig var det, for i det han sat her og venta på at eg skulle skifte ut litt av bagasjen på hybelen, låste plutseleg bilen seg og alarmen vart sett i funksjon. Korleis det kan vere mogleg er ikkje godt å seie, i og med at fjernstyringa til systemet i bilen til JB har vore øydelagt ei god stund. Løysinga vi ser er at nokon i området her må ha same frekvens på billåsen sin, og dermed har alarmen til JB blitt aktivert samstundes. Ganske utruleg!

JB har heldigvis fått deaktivert hornet i bilen, slik at den ikkje lagar lyd, men nødlysa blinkar framleis no og då. Derfor ringte vi NAF for å høyre om dei kunne kome og hjelpe. Dei skulle komme innan ein time, sa dei. Får tru det går greit:)

Elles fekk eg gåve her hin dagen! Av JB:) I høve eitt år truloving den 19.juli:)

Eg fekk to ting som eg har ønska lenge: Ticket to ride og utvidingsspelet til Bohnanza -på tysk!!! Jippi! :D

Då eg opna eska, fann eg først mykje avispapir -på tysk:)


Men nederst fann eg gåva:
Ticket to ride og tysk Bohnanza-utviding!


Då eg etterpå rydda opp avispapiret, fann eg ei bonusgåve;
kryssord på tysk:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar