2. juli 2009

Molde - rosenes by og fødestaden min

Utsikt over Molde frå Varden
(ja.. lauvtrea øydela litt..)

Torsdag kveld, rundt 19, altså for ei veke sidan omtrent, reiste eg, pappa og Ane Marte til Nord-Møre for å vere med i gravlegginga av eine onkelen til pappa. Den skulle gå føre seg kl. 13 fredagen.

Eg og pappa bytta på å køyre oppover, og vi kom fram omkring halv to om natta. Då møtte vi bestemor og Lady (hunden) i døra -dei hadde høyrt oss komme, og så var det rett i seng.

Etter gravferd og minnesamvær fredagen, tok vi med oss Bergsvein, Ingrid og Elise, onkelen min og døtrene hans/søskenbarna våre, samt Lady opp til Varvik-vatnet. Der har eg ikkje vore før, så det var kjekt å vere med på det. (Med unntak av rennande svette, kløande gras, svirrande fluger og stikkande knott...)

På laurdagen reiste vi til Molde. Det er rundt ein time køyring frå der bestemor bur, Varvika. Eg vart fødd på sjukehuset i Molde og vi budde der oppe, på Hjelset, dei to første leveåra mine. Men eg har aldri heilt gjort meg kjent i Molde, og det skulle vi prøve å rette opp denne dagen:)

Vi starta med ein tur på Roseby, eitt av kjøpesentera der. Pappa og Bergsvein skulle ein tur på Biltema, som låg like i nærleiken. Ingrid vart med dei, medan resten av oss gjekk på Roseby. Bestemor fann seg ein benk å kvile på, AM og Elise gjekk på leikebutikk og eg vandra litt rundt for å sjå:)

Vel ferdige der, reiste vi til torget i Molde og kjøpte oss is:) Der selte dei softis med sjokoladetrekk. Eg bestilte det (måtte jo prøve;)), men seljaren trudde eg meinte sjokoladestrø, fordi dei før meg ville ha det.. Jaja.. Var godt med sjokoladestrø òg;) Medan Bergsvein og bestemor gjekk for å finne bestemor ein hatt mot sola, gjekk vi andre opp på rådhustaket. Der har dei laga til med blomsterbed (med mange roser sjølvsagt;)) og benkar. Fint!

Rådhustaket låg i same plan som inngangen til domkyrkja. Der stod eit brurefølgje utanfor, og eg kjende faktisk ei av dei som stod der. Kjekt:) Bryllaupet var akkurat over og slik var kyrkja open og vi fekk teke ein kik inn. Den var stor og flott! Innvia i 1957, så ei forholdsvis moderne kyrkje:)

Lur idé til bønnepost for barn som ikkje er så stø på å skrive enno!
Dei ulike fargane på steinane står for ulike "bønnekategoriar".
(tips og triks som lærarstudenten plukkar opp;))

Etterpå reiste dei andre ein tur tilbake til Roseby for å finne hatt til bestemor, noko som ikkje hadde vore så lett å finne nær Torget. Då fekk eg gå tilbake og gjekk gjennom Storgata, hovudgata i Molde.

Til slutt på runden vår i Molde, reiste vi til Varden, byfjellet i Molde. Der var det fin utsikt over byen, trass i lauvskogen som hadde overteke ein del av den. Her låg det òg kart, både over fylket og byen, som ein kunne ta med eit eksemplar av. Kos:) (skal ikkje så mykje til for å glede meg;))

Det vart ein flott dag i Molde! Kan trygt seie eg kjenner byen litt betre no:)

Eg hadde i utgangspunktet vurdert å vere att nokre dagar hos bestemor, men fann ut at det var best å komme seg heim att. Som sagt så gjort. Eg og pappa reiste av garde rundt halv ti søndag morgon. Vi fekk med oss to av tantene til pappa på turen. Dei skulle til Larsneset, så vi køyrde om der tilbake. Det tek litt lengre tid og resulterer i dobbelt så mange ferjer, men slik fekk vi meir selskap på turen, og då vi kom fram til Larsneset og eine tanta hadde blitt henta, bad andre tanta oss inn på mat, før vi reiste vidare. Godt med kyllinglår og trekantbrød! Vidare reiste vi om Hagevika, der mamma er frå, for å hente med oss ein sofa etter bestefar. Rundt 20 var vi i Førde og litt før halv heime på Kråkenes att. Ei lang ferd, med andre ord.

Ane Marte derimot, vart att. Ho kjem heim med bussen i morgon. Litt seinare får eg sitte på med Tryggve, broren til JB, til Vik. Då skal eg få sjå min kjære att! Kan nesten ikkje vente;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar