3. mai 2006

Fri, fri, fri!!!

Ja, no har eg hatt fri i heile fem dagar!! Fantastisk!! Dette kan eg klare å venne meg til:D Men diverre er ferien over for denne gong... No er det i gong igjen frå i morgon av. Skal ha vanleg skule i morgon og fredag.

Men tilbake til dei flotte dagane eg har lagt bak meg...: Sist eg oppdaterte sida mi, var eg nettopp ferdig med tentamen i kjemi. Den torsdagskvelden var vi for første gong ute og marsjerte med korpset... og typisk nok var det regn akkurat då... og til alle sin store ergrelse letta det sjølvsagt opp igjen og det vart til og med sol då vi var ferdige med økta ute... Men, men.. Det var no greitt å kome igong med den treninga òg. Bortsett frå dei utruleg kalde fingrane vi etter kvart fekk.. og så vart piccolofløyta eg brukte våt av regnet... og det hadde kanskje ikkje gjort noko, om ikkje vassdropane hadde festa seg mellom klaffane og fløyta, slik at lyden vart heilt falsk og omtrent ein halv tone frå der den skulle vere...:D Det hjelpte heldigvis å tørke av den då vi kom inn og så gav fløyta like fin lyd att:)

Fredagen var det vanleg skule... Ganske kjedeleg, men greit nok... Spelte litt fotball i gym, og fekk fri etter å ha gått gjennom løysinga på fysikktentamenen, det vil seie i sjuande time:)

Etter skulen møtte eg resten av familien og Gunn Marit Nymo, ACTA-leiaren i Sogn og Fjordane, utanfor Domus her i Førde. Eg og syskena mine skulle sitte på med ho ut til Teigen, der det var barneleir i helga. Eg og Per Kristian skulle vere leiarar, medan Ane Marte og John Eivind skulle delta. Utanom meg, Gunn Marit og PK var det tre andre leiarar, to på kjøkenet, ein far og 15 barn på leiren (og mellom dei JE og AM). Det vart ein fin leir! Vi vart velsigna med fint ver, og var mykje ute. Herleg! Nokon var til og med så ivrige at dei bada i det iskalde vatnet. Wow, seie no berre eg!!

Så, på måndag, var det bursdagsfeiring på Kråkenes. Eg fylte 19 år, og lillesøstera mi, Ane Marte, fylte 8. Ein flott dag det òg, med sol og godt selskap. Vi fekk besøk av vennar av familien og hadde ei flott stund:)

I går og i dag har eg slappa av og jobba litt med matematikk. Det er den som står for tur no, og tysdag er det tentamen.

Det var ei lita oppdatering frå mi side, og så får de ha det fint framover!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar