27. april 2006

Tentamenstid

Jepp, så var våren her:) Veret er skiftande utanfor vindauget, men snøen har i alle fall sluppe taket, og snøklokkene og krokusane, hestehovane og ein og annan blåveis har titta fram frå skjulet nede i den djupe, mørke jorda. Russen har sluppe seg laus, og linerla har komme tilbake til det kalde nord frå heller varmare strøk. Ja, alt som minner om vår er her, til og med tentamenane... og det er her eg stoppar opp litt og tenker: "Er det verkeleg naudsynt å måtte øydelegge alt på denne måten?" Ja, ja... Eg er no nettopp faktisk ferdig med 3/5 av tentamensdosen min. Eg hadde ressursheftedag i sidemål onsdag etter påske (omtala ein annan plass på sida;)), tentamen i fysikk på tysdag og i dag stod kjemien for tur. Det som no står att er matematikk 9. mai og ein fagdag i hovudmål torsdagen etter. Deretter er det berre tre skriftlege og ein munnleg eksamen att, så er eg FERDIG på Hafstad vidaregåande skule!!! Det skal bli flott:D

I helga som var, var eg laurdag til søndag oppe på Fjordly. For dei som ikkje veit det: Ein flott leirstad i Nordfjord i nærleiken av Bryggja. Her hadde ACTAevangelistane samling, og tru det eller ei: Eg er ein av dei:) Helga var ei iallfall førebels avslutning på ein serie rettleiingsgruppesamlingar vi har hatt. Vi fekk undervisning om nådegåver (dei grøne, raude og blå, veit du;)) og brukte ei stund på å be for kvarandre. Mange i gruppa gjorde òg dugnadsarbeid på leirstaden med eit flott resultat (eg skal ikkje skryte på meg å vere ein av dei:)). Og så hadde vi det kjekt og sosialt i lag samstundes. Ei flott helg!!

1 kommentar:

  1. Amiable fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.

    SvarSlett