14. mai 2006

Ei og ei halv veke levd liv

Ja, det er ei stund sidan eg har skrive her no, så tenkte det kanskje var på tide med ei oppdatering:) Eg prøvde på det i sist veke ein gong, men maskina eg brukte var ikkje heilt god; det enda med at heile teksten forsvann i det eg skulle til å lagre den... verkeleg moro, altså... Men, men.. her er eit nytt forsøk:

Torsdag for 1 1/2 veke sidan var dagen etter sist oppdatering. Denne dagen var det vanleg skule, med unntak av russebiletetaking i matpausa. Etter skulen gjekk eg i lag med ei klassevenninne, Henriette, til det nye handelshuset i Førde og kjøpte mat. Ein liten tradisjon vi har: Big Bite (nesten) kvar torsdag:) Nam, nam! Etterpå skjemte vi oss sjølv enno litt meir bort ved å kjøpe ekte italiensk is på Deli Vita. Gjett om det var godt!! Eg kjøpte to kuler, ei med bringebærsmak og ei med smak av lime. Det var rett og slett himmelsk godt!!! Prisen var kanskje stiv nok, men eg vil seie isen var absolutt verdt det!!! Etter ein vedunderleg is var det dags for øving att, først med ensemblet (vi prøvde nye notar: "Bella notte", til framføring under revyen som innleiar sommarfesten i Førde) og med korpset (ja, du gjetta riktig; vi var ute og marsjerte;)). Biletet er frå 17.mai i fjor.

Fredagen var òg vanleg skuledag, men noko var kjekt: Vi hadde stjerneorientering i gym, i det flotte veret!! Sol frå blå himmel! Kan det då bli betre? Vi fekk fri litt før i sjuande time, og då gjekk eg og møtte mamma og pappa, handla litt med dei, åt ein is og så køyrde vi heim. (Bussen går ikkje heim på fredagar.. frykteleg irriterande!!) Heime fekk eg med meg småsøskena mine, John Eivind og Ane Marte (Per Kristian var på Sygna), i tillegg til nabojenta Susanne, ned til sjøen for å ordne bål. Det var ei førebuing til seinare på kvelden, då eg hadde invitert bibelgruppa eg går i ned i fjøra hos oss for å grille og ha det kjekt. Det kom ein del fleire enn dei som til vanleg går i bibelgruppa då, og det vart ein flott kveld!! Sol og grilling til den gjekk ned, og deretter eit feiande flott bål, der vi fekk brent opp ein del rekved. Festen var òg meint som ei lita markering av min eigen 19-årsdag, i tillegg til 18-årsdagen til Marius, ein av dei andre i bibelgruppa. Så eg serverte mamma si heimelaga sjokoladekake, pynta med nonstop (det beste snopet i verda!!), noko som skulle vise seg å bli populært:) Eg fekk òg to gåver: cden til eit av to kretskorps i fylket, Nordfjord Ungdomskorps, og filmen "Saving private Ryan" (18 års aldersgrense(!)). Som sagt: Ein fantastisk kveld!

Laurdagen vart òg ein flott dag, både med tanke på aktivitet og ver. Eg reiste på felles styremøte for ACTA-styret (AS) og regionsstyret i Normisjon (RS), som vart arrangert på Teigen, leirstaden frå min barndom. Eg fekk skyss ut med formannen i AS, Bjørn Tore, og styret sette seg ut i sola og behandla sakene der. Nydeleg altså! Etter at vi var ferdige med AS sin individuelle del, eller rettare sagt avbrutt av matsignalet, åt vi middag, og etterpå samla AS og RS seg og snakka om saker begge partar har felles interesse i. Ei flott stund. Men snart ringte gongongen att, vi gjekk til kjøkkenet og smurde niste, og reiste så i bil til Florø. Der fekk vi ein super tur med båten til Haldor Tonheim; ei omvisning i skjærgarden utanfor Florø, med innlagt fiskepause, soling på dekk og vind i håret:)

Søndagen og måndagen gjekk med til matematikk for det meste, og tysdagen vart kunnskapen sett på prøve. Då var det tentamen i matte.

Etter endt tentamen, vandra eg litt i sentrum og besøkte NLM sitt kontor her i Førde for å avklare litt om ei nattevakt eg skulle ha natt til fredag. Derifrå gjekk eg og vart henta av ein ven av naboen og naboen, før vi køyrde og henta pappa og deretter drog vidare til Sværefjorden. Der besøkte vi eit om lag eitt år gammalt, altså høvesvis nytt, småkraftverk. Det var ikkje så veldig lite heller, og vi fekk sjå på apparaturen, møterommet der, elva og magasinet. Vi fekk ein del idear og innspel til det kraftverket som skal byggast her på Kråkenes.

Onsdagen var vanleg skule att, og etter skulen var det kammergruppe. Men eg måtte gå tidleg derfrå, for korpset skulle spele på 10-årsjubileumsfesten til Dolly Dimples i Førde omtrent kl. 16. Då vi hadde spelt, fekk vi faktisk ete oss mette på Dolly-pizza, og det var kjempegodt!! Men det vart litt trangt om plassen...

Torsdagen var fagdag i norsk. Eg skreiv ein artikkel om eventyr og kva dei hadde/har å seie for folk før og no:) Fin oppgåve:) Etter eg var ferdig drog eg på besøk til nokre vener, eit ungt ektepar eg kjenner, og fekk middag hos dei. Blomkålsuppe:) Så gjekk eg til Sparebanken og spelte saman med korpset der, før vi marsjerte og spelte oss opp til barneskulen, der vi vanlegvis har øvingane våre. Det skal forresten ikkje stikkast under ein stol at vi mellom spelinga ved banken og marsjeringa, fekk ein is kvar i løn av banken for at vi spelte:) Nam, nam:) Då marsjeringa og musikkorpsøvinga var ferdig for kvelden, heldt ensemblet fram med å øve ei lita stund, før det meste gjekk ut i ingenting og eg gjekk til busstasjonen og tok ein buss opp til Skilbrei Ungdomssenter, der eg var brannvakt den natta. Du verda, kor vanskeleg det er å halde seg vaken ei heil natt!! Men det gjekk, ved hjelp av pc og bøker og til dels bråkete overnattingsgjestar (vk1 frå KG i Oslo) :) Og etter å ha hjelpt til med frukosten, i tillegg til å ha fått i meg litt sjølv, tok eg buss til skulen. Eg må seie at det var rimeleg vanskeleg å følgje med i historietimen, men eg fekk jo svart godt på noko då:) I dei neste timane hadde vi gym, der vi spelte brentball. Moro!

Etter skulen sat eg på med pappa heim, og la meg omtrent rett etter heimkomsten:) Då sov eg i omtrent to timar, før eg tok med meg bagasjen eg pakka onsdagen førut og drog på TABU, ein tenleir i NLM sin regi, som denne gongen var på Friborgsneset, ein nydeleg plass litt lenger ute i fjorden enn Kråkenes. Det hadde vi ei flott helg, sjølv om veret var til dels svært skiftande... Vi var inne og spelte spel og ute og leika og ein kar som heitte Asbjørn, lærar ved Fjellheim Bibelskule, heldt andakter til oss. Kjekt:)

Så var det heim att.. og i dag har det vore vanleg skuledag, eller det vil seie så vanleg som den kan bli i desse tider.. vi e rimeleg leie... :) Tok nokre russeknutar i dag då: ete frukost i rundkøyring og halde konsert i sentrum på eit instrument du ikkje kan (grusom lyd!!). Alltid like morsomt å gjere noko sprøtt saman med andre:)

Yes, her var ei og ei halv veke levd liv servert på sølvfat til dei som måtte vere interessert:) Ha ei god veke folkens!!!

1 kommentar:

  1. okey.. for den som lurte på det, så er denne posten lagt ut måndag den 15. mai, og ikkje søndag den 14., slik det står i overskrifta. Grunnen til at datoen i overskrifta er som den er, er at eg begynte å skrive posten den 14., men gjorde den ikkje ferdig. Før eg la den ut, la eg til måndagen òg. Så då veit du det:)

    SvarSlett