29. mai 2006

Berre tre eksamenar att!


Jepp, no er eg ferdig med norsk fagdag. Eg skreiv om "Prindsessen paa Ærten".. Skulle tolke eventyret, vurdere om dette eventyret skil seg frå tradisjonelle folkeeventyr og svare på kva dette eventyret har å seie for lesarar i dag. Er spent på korleis det gjekk... Det får eg vite 27. juni.. eller iallfall 1.juli, når eg kjem tilbake etter korpsturen til England:)

Det er forresten lenge sidan eg har vore her inne no... to veker omtrent.. og derimellom har det vore 17. mai, vennekveld, ekstra prøve i fysikk, Kristi himmelfartsdag og mange øvingar til cabareten eg skal vere med å spele på den 9. juni.

17. mai var ein travel dag, slik den alltid er for korpsmusikantar.. Eg fekk overnatte hos nokre vener natt til den store dagen fordi det vart arrangert russefrukost på skulen kl. 7, som eg gjerne ville ha med meg. Det var kjekt, både med overnatting og russefrukost;) Lærarane våre diska opp med kakao, kaffi, juice, mjølk og vatn, melon, banan og mange egg, mykje godt pålegg og brødmat. Dei hadde til og med Nugatti Crisp!!! Fantastisk:D Etter frukosten gjekk nokre russ, derimellom meg, over gangbrua til utstillingsplassen der 16.mai-festen hadde vore. Der vart det ein del opprydding før eg gjekk vidare til Helsetunet, alders- og sjukeheimen i Førde, og var med korpset og såg på speidarane heise flagget, samt spelte nokre nasjonalsongar og marsjar. Etterpå marsjerte vi opp til kyrkja og spelte der, før vi gjekk ned til barneskulen og venta der til vi skulle til stadion. Etter ei stund stilte vi opp og marsjerte til stadion. Der samla det seg etter kvart mykje folk, og i 11-tida var det avmarsj. Korpset gjekk i år som åra før ganske langt framme i toget. Dei einaste som var føre oss var den nyoppussa gamle brannbilen i Førde, lensmannen, 17. mai-nemnda, talaren for dagen, Sylfest Lomheim, ordføraren og flaggborga. Like kjekt kvar gong;D Etter toget fekk korpsmedlemene servert pizza, sponsa av kommunen inne på Førdehuset. Men vegen dit vart lang for ein russ, og før eg kom til bords var russekorta vekk:) Med unntak av nokre som eg la av til vener og kjende som enno ikkje har fått. Er du ein av dei er det berre å gi eit pip, så har eg kanskje eitt til deg;) Etter god pizza og brus var det oppstilling og avmarsj til Førde Barneskule der vi spelte ein del. Til løn fekk vi is, noko som passa oss bra:) Frå og med spelinga på barneskulen var det eg som tok det musikalske ansvaret, for dirigenten vår, som er gravid og har termin i slutten av juni, vart sliten og reiste difor heim etter folketoget. Men det var no greitt det:) Det var nok ein del som fekk seg ei overrasking då dei såg ein blåruss stå og vifte som ein gal framfor eit korps som spelte "Ja, vi elsker":D Frå barneskulen reiste vi vidare til Solheimsdalen og marsjerte og spelte der, før vi fekk oss ein matbit i lønning og reiste til Halbrend skule, der vi hadde vårt siste speleoppdrag for dagen...

Mitt siste speleoppdrag var det forresten ikkje den dagen. Nei, eg for min del reiste heim saman med familien, skifta til bunad (faktisk ganske deilig å få av seg russedressen) og reiste inn att til Kyrkjetunet i Førde. Der spelte eg saman med organisten i Førde Kyrkje, Gro Anthun, for ein fullsett sal med festdeltakarar, og fekk mange gode ord i etterkant. Kjekt å spele for folk som set pris på det ein gjer!


Bilete frå 17. mai:

Nokre medruss hadde ytra si meining om gangbrua:D


Nokre av brannbefalet i Førde hadde pussa støvet av Førde sin eldste brannbil, og køyrde framfor folketoget.


Her er Marte som på 17. mai spelte piccolofløyte som ein av to. Eg var den andre:)


Medruss brukte krefter på å skubbe brannbilen som dei syntes køyrde for sakte..


Helga etter 17. mai var helga før eg skulle ha ekstra prøve i fysikk. Den helga var mamma og pappa bortreist til konfirmasjon i Underdal, så vi ungane måtte vere heime og passe hus og fjøs. Per Kristian tok seg av fjøsen, medan eg for det meste tok ansvaret for matlaginga. På laurdags kvelden fekk vi besøk av nokre vener og åt pizza saman med dei. Ein kjekk kveld! Men vart sjokkert over resultatet av Euro Vision Contest... men sjølvsagt måtte det bli dei som vann... det er jo trass alt Melodi Grand Prix det er snakk om... ja, ja...

Men sånn elles har det vel eigentleg ikkje skjedd noko særleg spanande og livsendrande i livet mitt:) Det er vel berre å setje i gong å gjere seg ferdig med eksamenane og deretter berre nyte livet. Sommarferien skal vere kjærkomen når den kjem!!! Det er iallfall heilt sikkert!

Ha det godt så lenge alle saman, og er du ein av dei som skal ha eksamen dei næraste dagane har du mi djupaste medkjensle. Lukke til!!!

2 kommentarer:

  1. Æg skreiv om Ibsen idag...hb dæ jekk greit...litt usikker på om æg traff oppgaven:S hehe.
    PIP, du må legga av ett russakort t mæg:D trur me får udveksla på skjærgårds eller big eller någe...har heilt glømt å senda i posten:P hehe.

    å itte sommarfærien blir dæ BIG :D

    SvarSlett
  2. jepp, russekort ska bli veit du:) GLER MEG SLIK TIL BIG!!! kan nesten ikkje vente... og deili ska d bli me sommarferie! (e så lei...)

    SvarSlett