11. februar 2008

Nøtter og visdomsord

John Bjarne tipsa meg om eit morosamt, interessant, ulogisk, frustrerande, fantastisk spel her om dagen, og no vil eg tipse deg:)

Spelet er eigentleg ein quiz, og er kalla The Impossible Quiz. Enjoy!

Hovudmenyen

NB: Der er ei lita fare for å bli hekta, iallfall for folk som meg... :D
(JB-uttrykk: "sta og egen";))

Vil òg ta med eit lite visdomsord, noko ein type ved namn Bill Swanson så finurleg har påpeikt:

"An amateur built an ark that survived a flood while a large group of professionals built the Titanic."


2 kommentarer:

  1. du kan jo ikke legge ut link til et slikt avhengighets-skapende spill!! hehe, jeg måtte bare gi opp for jeg hadde tenkt å legge meg i kveld:-P

    SvarSlett
  2. Så kjekt du likte det:D
    Vart rimeleg hekta eg òg;)

    SvarSlett