13. september 2007

IKT -biletbehandling

Perioden eg er inne i i skulesamanheng no er stort sett bygd opp av valfag. Som tidlegare nemnt har eg kunst og handverk som valfag, noko eg trivst med.

Tidlegare i perioden har vi jobba med ulike typar leire og laga fem skåler, sju teksturprøver og ei krukke, i tillegg til at vi har hatt ei gruppeoppgåve i rått tre, der vi skulle lage ein skulptur. Den vart det ikkje noko særleg av, i og med at tre av fire studentar var vekke dagen skulpturen eller installasjonen skulle byggast. Eg var den einaste som var til stades, og då bestemte læraren at det var lite vits i at eg skulle gjennomføre gruppeoppgåva åleine, noko eg var samd i:) Dagen vart i staden brukt til knyting og innlæring av ulike knutar, i tillegg til at eg lærte meg å takle og spleise tau. Nyttig og morsom lærdom. Vi gjekk òg gjennom tryggleik ved bruk av verkty som til dømes kniv; kva som er viktig å hugse på i møte med elevane.

I dag gjekk vi vidare, og hadde to timar førelesning i fargelære, før vi gjekk på datarommet og fekk innføring i Adobe Photoshop Elements 2.0. Vi fekk òg ei oppgåve der vi skulle nytte programmet til å lage ein plakat til støtte for ei kampsak. Her er resultatet mitt:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar