6. september 2007

Helg! -og litt statistikk

Eg kan nesten ikkje tru det, men det er faktisk helg! Eg har studiedag i morgon (og omtrent kvar fredag), og treng då ikkje å gå på skulen, så no er det helg:D

Men får vel vere flink å lese litt i dag og i morgon, for å kunne komme gjennom pensum.. Men det er utruleg herleg å tenkje på at eg slepp å komme meg bort til skulen:) Visste du at i eitt studiepoeng er det omtrent 80 sider kjernepensum? Det betyr at i løpet av eitt år, som er 60 studiepoeng, har ein eit pensum på omtrent 80x60 = 4800 sider. Vidare vil det seie at eg i løpet av allmennlærarutdanninga mi, som er på fire år, vil måtte lese omtrent 80x60x4 = 19200 sider. Passe VILT!

Det gjekk forresten rimeleg greitt i går med responsgruppe og studieteknikk. Eller det vil seie, det gjekk fint med responsen, det var til og med bortimot kjekt. Studieteknikken var meir ei prøving, men kom no gjennom den òg. Det vart litt mykje prat og litt lite ein fekk ut av det... Men ein ting merka eg meg: Visste du at 70-90 % av ei lærebok er såkalla "fyllstoff"? Du treng altså berre lære 10-30 % av pensum. Kor teit er ikkje det??? Vart litt frustrert når eg forelesaren i studieteknikk fortalte det.... Lærebokforfattarar burde får kurs i å uttrykkje seg på ein lett og kortfatteleg måte. Det burde kunne vere mogleg å skrive om ein ting utan å bruke opptil 90 % av teksten på forklaring!!!

I dag har eg vore på forelesning om kreativitet, og elles komme godt i gong med oppgåva "skulpturell krukke" på verkstaden. Kjekt med kunst og handverk som valfag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar