22. september 2007

Du aldri finn, om langt du fer,
ein stad som heimen, dyr og kjær!

Jonastunet, heimen min:)

Er heime i helga. Hadde eigentleg planlagt tur til Vik, men det endra seg då meldinga kom om at Per Kristian, broren min, skulle heim denne helga, før han på tysdag reiser til Roma og skal skrive prosjekt om italiensk mat:)

Det var vanskeleg å bestemme seg. Skulle eg reise heim, eller skulle eg vere med kjærasten min heim. Planen var som sagt det siste, men det var ei stund sidan sist eg hadde snakka med broren min, og det er jo kjekt å komme heim. Så etter nøye gjennomtenking, fann eg ut at prioriteringa mi denne helga fekk vere å reise heim.

Og heime blir eg møtt på ein flott måte!!! God mat, god varme, god seng, gode smil, heile familien samla. Eg er glad i dykk, kjære mamma, pappa, Per Kristian, John Eivind og Ane Marte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar