21. august 2009

God fiskemiddag!

Biletet er henta frå kundeavisa til Ica Supermarked, veke 34, -09

I går laga eg ein av dei beste fiskemiddagane eg har smakt, etter oppskrift frå eit middagstips i kundeavisa til Ica Supermarked denne veka; Foliebakt torskefilet med grønsaker. Fisken eg brukte var ikkje heilt tint, og måtte difor stå i omnen ganske lenge, men om den er tint skulle det etter oppskrifta ta 15 min i 200 grader. Middagen er ferdig når grønsakene er møyrna og fisken begynner å skive seg litt.

Eg modifiserte oppskrifta litt og brukte squash, løk og paprika i stavar, strøydde desse med salt og pepar, la fiskestykka oppå dette og strøydde desse òg med salt og pepar, før eg plasserte ein smørklatt på kvart av fiskestykka. Dette pakka eg inn i aluminiumsfolie og plasserte det i omnen. Serverte med poteter og hollandaisesaus frå Toro til:) Nydeleg!

Fisk er i utgangspunktet dyrt, men med torskefilet i First Price-pakkar blir det ikkje så verst pris. Eg kjøpte ein 800 g pakke til kr 39,90 og brukte seks av elleve stykker i pakken. Det, saman med 3/4 squash, ein løk og ein paprika, vart nok til middag til tre, samt ein miniporsjon til. Som oppskrifta seier (kan lastast ned på Ica sine sider denne veka) kan ein bruke purre og brokkoli som grønsaker òg. Gulrot og kålerabi og andre grønsaker kan òg brukast, men tek kanskje lenger tid å steike.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar