12. juni 2009

Om aforismar og visdomsord #2

I tidande klasse hadde vi om aforismar, og eg hugsar det som om det var i går. I følge ordboka mi, Escolas ordbok (den blå:)), er ein aforisme ei "setning som kort og treffande uttrykkjer eit poeng". Grunnen til at eg hugsar denne hendinga, var at eg ikkje heilt forstod vitsen med å ha om dette, medan venninna mi kom på den eine aforismen etter den andre. Har tenkt litt på dette gjennom åra, og komme på nokre sjølv òg etter kvart:)

Den første venninna mi fortalte meg var

Visdomsord #2 (omtrentleg gjengitt): Det er lite lurt å klø seg i andre auget med same finger ein brukte i auget ein har augebetennelse i.

Læraren stod der med oss, og han utbraut: "Den var djup!" Eg tok han ikkje med det same må eg innrømme; men den var ganske glup når eg fekk tenkt meg om. Tok du den?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar