5. april 2009

Påske!

Eg må berre få uttrykke mi lukke over at ferien endeleg er her!
Fantastisk!

Vi er ferdige med samproduksjonen, ein stormande suksess! Eg spelte dokka (tankeverdenen) til hovudpersonen i stykket. Spennande:)


Elles har eg levert inn siste arbeidskravet i estetiske fag, så no er det faktisk berre eksamen att. Den skal vere 21.-24.april, altså ei veke etter at påska er ferdig. Før den tid skal eg ha forprøve i norsk om elevtekstanalyse og setningsanalyse, samt siste samling med KRL med framføring av gruppesamarbeidet om Egil Hovland sitt verk Bli hos oss, som saman med praksisrapporten frå undervisninga eg hadde i RLE på sjette trinn (som eg òg må skrive i løpet av påska) er dei to siste arbeidskrava i det faget. (Det blir altså ikkje berre ferie på meg denne påska...) Deretter er det berre eksamen att i KRL 2 òg; ein fem dagars heimeeksamen frå 13.-19.mai. Etter det er det norsk- og matematikkundervisning att av året før eksamenane i dei faga på skulen høvesvis 29. mai og 5. juni. Då er tida inne for sommarferie!!! Det skal bli fantastisk godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar