27. april 2009

Eg ønskjer meg fred

Det nærmar seg 22-årsdagen min, og eg er blitt spurt nokre gongar om kva eg ønskjer meg. Eg har svart med at eg skal legge ut ønskeliste på bloggen min, så her kjem den. Den er ikkje skriven i prioritert rekkefølge.

Eg ønskjer meg:

  • Flaxlodd - for spenning i kvardagen
  • Brettspela Ticket to Ride og Rummy/Rummikub
  • Utviding av kortspelet Bohnanza - NB: Tysk utgåve!
  • Blå boks av kortspelet Ligretto
  • Pengar - alltid greitt å ha!
  • Brev/ kort i posten:D
  • Skrivebordslampe
  • 24-delars sett med bestikket Svaberg, 18/10 rustfritt stål
  • 6 tallerkenar og 6 djupe tallerkenar, samt serveringsfat av sitrondesignet til Ferdinand Finne frå Porsgrund 
  • Verktysett (gjerne lite og nett, som er greitt å flytte med seg og til å skru/hamre oppheng til bilete og andre ting som skal på veggen)
  • Boka Fra Hellas til Happening (kjekk bok om teaterhistorie)
  • Boka Hva i all verden? av Jan Rantrud (om skaping, skrive av KRL-læraren min frå NLA)
  • Boka Tidebønn frå Efrem forlag (opplegg til typisk morgonmesser og kveldsbøner, lik dei som er her på Sta. Sunniva)
  • Musikk (gjerne Shawn McDonald (albuma Ripen og Roots), Michael W. Smith (albuma I 2 Eye og The first decade), Rebecca St. James (albuma 2 for 1- God/Transform, The Early Years og Worship God),  Vamp (albuma Horisonter, 13 humler, Folken, En annen sol, Siste stikk, Flua på veggen og St. Mandag), David Phelps (albumet The Voice), Secret Garden (albuma Once In A Red Moon, Earthsongs, Songs From A Secret Garden, White Stones og Inside I'm Singing) og elles anna musikk med gode tekstar og melodiøs komposisjon, gjerne med meir uvanlege instrument som fløyte, fele, kontrabass, sekkepipe, trompet, klarinett, obo, fagott og anna digg)
  • Abonnement på magasinet Strek
  • Innramming til BiG-biletssamlinga og måleriet eg kjøpte i Ecuador, samt eit måleri eg og JB kjøpte av ein dørseljar (høyrte eg nokon nemne gåvekort? gjerne det!)

Dette er det eg førebels har på denne lista, men eg blir glad for det meste:)

1 kommentar:

  1. Velkommen heim, alltid kjekt å feire 1.mai saman med jentene mine! Så får vi sjå om noko av dette blir innfridd.... Helsing mamma.

    SvarSlett