10. desember 2006

Adventskalendarar

Her på bibelskulen skjer det mykje for tida. Studentrådet ved skulen har laga adventskalendar til oss, noko som inneber at det skjer noko ekstra kvar dag. Vi har enno ikkje opna luka for i dag, men tidlegare har vi fått høyre ein julesong (1. desember, i det vi skulle øve inn det siste før første adventskonsert), hatt juleturnering i trefotsfotball, musikkmiming og xbox-speling (i går, 9. desember), sett julefilm, Polarekspressen (8. desember), hatt juleverkstad, der vi laga mange flotte julekort (7. desember) og mykje anna, som eg ikkje hugsar nett no. Men kjekt har det vore, og kjekke trur eg dei neste dagane kjem til å vere òg:)

Elles har eg tre andre adventkalendarar. Den eine har eg saman med Anette, romvenninna mi. Helga 24.-26. november var eg med ho som leiar på leir på Horve, leirplassen der ho har vokse opp på leir. Leiren var ein adventsleir, og vi hadde juleverkstad, der dei mellom anna kunne lage kvar sin adventskalendar, med eit bibelvers og eit bøneemne kvar dag. Dette måtte ein sjølvsagt ha ein mal til, og den laga eg og Anette kvelden før verkstaden skulle vere. Den malen tok vi med oss tilbake til bibelskulen, og så opnar vi den annankvar dag. Kjekt:)

Dei to andre adventskalendarane er berre mine:) Den eine fekk eg i gåve frå Kristina, ei av dei andre som går på skulen her. Det var kjempekoseleg!!! Etter øvinga på onsdagen før adventskonsertane, gjekk eg ned på rommet att. Der hang det eit nett på dørhandtaket vårt. Nede i det fann eg to adventkalendarar, slike med sjokolade i, som var teke juleband rundt, og oppå låg ein kvast einelyng og ein kvist med bær på og ein lapp der det stod "Til Solveig og Anette" og "Fra Kristina". Utruleg kjekt!!! Så no har vi kvar vår sjokoladekalendar hengande på rommet:)

Den siste kalendaren er familien sitt bidrag. Kvar dag får eg over e-post tilsendt ei luke. Det har vore dikt, flotte bilete, ei oppskrift og ein song så langt. Kjempekjekt!

Luke 9 i adventskalendaren heimafrå

Slike ting gjer adventtida til ei flott tid her på BiG. Håpar du har ei fin tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar