27. april 2013

Ønskeliste

Så er tida her igjen, tida for spørsmål om ønskeliste. Koseleg at det framleis er eit emne som dukkar opp innimellom. Tusen takk for all merksemd!

Eg ønskjer meg (ikkje i prioritert rekkefølgje):
- brev/kort i posten
- utstillingsstativ til serveringsfat
- steinmortar
- lokk til steikepanne 28 cm
- lysestakar i glas frå Tilbords (Silence, trur eg dei heiter)
- speilreflekskamera
- tjukkesokkar
- kvardagsskjerf
- 12 Nora biffknivar
- 24-delars sett med bestikket Svaberg, 18/10 rustfritt stål
- 6 Drage sølvteskeier
- brettspelet Blokus
- spelet Mastermind
- spelet Othello
- PC-spelet om Flåklypa Grand Prix (caprino.no)
- Caprinos filmsamling (caprino.no)
- biletboka Du er unik av Max Lucado
- nyaste utgåve av nynorsk ordbok frå Escolas forlag
- boka Fra Hellas til Happening (kjekk bok om teaterhistorie)
- cdar: I 2 Eye og The first decade av Michael W. Smith
- cdar: God, Transform, The Early Years og Worship God av Rebecca St. James
- cden Camomile av Vamp
- cdar: Once In A Red Moon, Earthsongs, Songs From A Secret Garden, White Stones og Inside I'm Singing av Secret Garden

Dette er det eg førebels har på denne lista, men eg blir glad for det meste. Overraskelsar er kjekt;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar