3. juni 2006

Ferdig med skriftlege eksamenar!!!

No er eg ferdig med alle skriftlege eksamenar, og det kjennest HERLEG!!! Gliset i ansiktet i speilet på doen etterpå var ganske prislaust:D Det er altså berre munnleg eksamen att, og så kjem sommarferien med liv og latter. Gler meg slik!!! Kan nesten ikkje vente!!!

Etter ein vel unnagjort kjemieksamen i dag (trur det gjekk rimeleg greitt.. fekk ikkje svart på absolutt alt, men er likevel ganske nøgd og har ei god magekjensle;)), gjekk eg på biblioteket og lånte meg ei bok. Ei bok eg har lest før og då likte veldig godt: "Den blå grotte" av Roar Skolmen. Gler meg til å lese den att, og er spent på om eg liker den like godt som sist:)

Elles har eg store planer om å rydde rommet mitt i næraste framtid, helst i løpet av helga. Om to veker omtrent får vi ein mann på besøk som skal kontrollere den elektriske installasjonen i huset vårt. Då treng han å kunne komme til over alt kvar det er leidningar, ergo må eg rydde rommet mitt. Det skal eigentleg bli greitt å få det litt finare her;)

Ei god helg ønskast alle som les dette:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar